Това е групова работа във виртуалното пространство. Връзката става чрез Zoom (Интернет платформа за аудио и видео връзка).

Как да се запиша?

Чрез и-мейл на dimo@dimo.bg в който пише, че искаш да участваш на съответния семинар. Записването се налага за да няма твърде много или твърде малко участници. Всеки семинар има ограничена бройка, която се запълва по ред на записване, т.е. първите записани са с предимство.

Как да се отпиша?

Чрез и-мейл на dimo@dimo.bg в който пише, че искаш да се отпишеш. Отписването и записването са безплатни и имат смисъл на ангажимент с който е добре да не се злоупотребява за да могат да останат безплатни. Отписвайки се, човек освобождава място за други желаещи.

Как да платя?

Плащането става в края на семинара по банка или Револют или в брой, ако ще се виждаме скоро. Данни за плащането ще бъдат изпратени в края на семинара.

Какво е необходимо:

  • стая в която участникът да може да бъде сам, необезпокояван от околните и да се чувства защитен. По време на семинара в тази стая НЕ ТРЯБВА ДА ВЛИЗАТ ДРУГИ ХОРА. Това е отговорност както към личния процес, така и към процеса на останалите участници в семинара.
  • две възглавници;
  • кърпички (кутия е най-удобно, но може салфетки, тоалетна хартия…);
  • ангажиране с Етичните норми.

Технически е нужно:

  • устройство за връзка с инсталиран Zoom. Не е нужна регистрация в Zoom.
  • устройството може да бъде компютър, телефон, таблет. Комтютър е най-удобно, защото има голям екран и не се налага да го държи човек.
  • стабилна Интернет връзка;
  • удобно е да се ползват слушалки с микрофон (хендсфри), за да може ръцете да са свободни и е особено нужно, ако човек говори тихо или има навика да си върти главата.

Включване в семинара:

В обявата на събитието има линк към мястото на срещата, како и номера на срещата (meeting ID) и паролата към нея, ако има такава. Достатъчно е да последваш линка. Ако не се получава с него, то може да въведеш ръчно номера и паролата на срещата в Zoom.

Важно е да се избере опцията за аудио през Интернет. Иначе няма да има звук.

Мястото на срещата ще бъде отворено 15 минути преди началото на събитието, за да може да пробваме връзката, особено за неопитните е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО! След часът за начало на срещата няма да се обсъждат технически неща по връзката, за да може да отдадем вниманието си на семинара.

При включване в семинара звукът от микрофона ще бъде изключен автоматично. Това се налага за да пазим пространството чисто от нежелани звуци. При желание всеки участник може сам да си включи микрофона от долния ляв ъгъл на екрана, както и да го изключи след като свърши.

Кога започва семинара?

Започва точно на време, както е обявен! Добре е да се съберем по-рано. Пространството е отворено 15 минути по-рано за тестване и за да уважаваме взаимно времето си.

Как да се виждам по-добре на камерата?

За камерата е нужна светлина. Най-добре е човек да е седнал срещу прозорец или странично, ако има естествена светлина. Ако на вън е тъмно, е нужна лампа, която е най-добре да осветява лицето, но и без да го заслепява. Възможно е семинарът да започне по светло и да завърши по тъмно, което да наложи пускане на осветление по време на семинара.